11/11-08 , Tisdag.

Hej babes.
Sitter i datasalen i skolan, vi har svenska lektion egentligen men det är några som ska hålla tal och dom vågar inte göradet iför hela klassen, (FEGISAR) haha nej.. jag vågar inte heller.jag är sådålig på att ha kvar mina bloggar men det är nog för att jag inte vet hur man fixar med design och sådant. någon som pallar hjälpa? nu kommer jag vara lite jobbig somkommer att ladda upp bilderpåkläder ochsånt från olika affärer, men man hittar fina saker och man vill ju att andra också ska kunna hitta. lite tips på vart man kan hitta..

kom till mig underbara kläder!




jackorna är från www.forever21.com .




underkläderna ovan är från HM :)



topshop! :)

gå in och kolla man hittar ju så mycket finare saker på internet:)


Skriver nog mer sen! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0