don't make me feel like an idiot.

shooo:)

kom precis hem efter att ha varit på cafét och max höhö.. nej men jag var på cafét tills det stängde(22:00) sen så gick jag och några till max för att denitooo skulle äta, hehe alltid max! sen så gick alla hem när hon var klar förutom jag dennis och clayton. det var fan längesen man träffade clayton så det var najs att var alite med honom också:) vi satt väl kvar en timme ungefär och snacka.... de låter som att vi inte har nåt liv, men det har man ju typ inte heller på vardagarna.

nu: så ska jag äta spaghetti med köttfärssås + med grekisksallad till också:) och självklart apelsinjuice!  har inte varit hemma på heladagen, var på bio och såg bond igen haha. blir man bjuden så tackar man ju inte nej ;)
nu ska jag mumsa i mig det här sen så blir de nog sängen, om jag inte sitter här ett tag och checkar runt lite ;)

Godnatt sötnosar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0