evk studieuppehåll?

God morgon!

eller shit det är inte morgon men jag vaknade nyss. Egentligen skulle jag ha praktik idag men dom som jag praktiserar hos har precis öppnat ett nytt ställe så det finns inte så mycket att göra där. men nästa torsdag ska jag dit.

Igår så hade jag elevårdskonferens (EVK) och där på mötet var det jag, maria,maggie,nån annan, och min mentor. vi kom fram til latt jag inte ska gå i skolan längre, att jag ska praktisera på min praktikplats 5 dagar i veckan i stället. men nästa år så ska jag börja om 1:an.. det suger men jag kommer ändå att få gå om. men jag tror det här blir bra  i allafall. skönt dessutom. men jag vet inte hur jag ska berätta det här för mina sötnosar i skolan:(

later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0