friiidayy

godmorgon flumbarn :)

sutter här med min latte och juice och surfar lite ;) nej men jag skulle till skolan idag egentligen men jag vaknade nyss och nu satte jag mig här så jag tror inte att jag ska dit. det ser inte ut som det i allafall.


Ikväll blire paaartyyy :D yeah! nu snart ska jag sma frida (min kontaktperson) så ska vi gå och fika tror jag???
jag ska fråga om vi kan göra det i solna centrum , för att efter det ska jag träffa sara :) jobbar i helgen, rissne mcdonald´s för er som inte vet:P


Pussy!

Kommentarer
Postat av: jennifer

:( kommer vara tråkigt utan dig

2008-11-14 @ 14:39:18
URL: http://jensanl.blogg.se/
Postat av: Amina

Jag kommer sakna dej som fan nicole! :( <3

2008-11-16 @ 14:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0